Slut med borttappade nycklar.

Denna produkt är definitivt någonting för mig…enligt min sambo. Kommer du som jag inte riktigt överens med nycklar, börs m.m. och den plats som man trodde att de befann sig på så är denna produkt en riktig höjdare. Cobra Phone Tag heter den och är en liten smart bricka som kan kopplas ihop med nycklar eller lägges i börsen. Visst känner ni igen situation när man lätt stressad på morgonen letar efter nyckelknippan som definitivt lämnades på kroken i garaget på kvällen men som mystiskt under natten försvunnit…Eller minns jag fel, hängde jag verkligen upp den ?

Med denna bricka aktiverad så har du snabbt lokaliserat vart det borttappade objektet finns via en app i din smartphone. Och skulle du lägga bort din telefon men ha kvar brickan så kan du med hjälp av den också hitta telefonen. En tredje smart funktion är att om du åker iväg någonstans och har med dig både telefon och nycklar med bricka och råkar tappa bort någon av dessa under färden så kommer ett mail att skickas med information från telefonens gps koordinater när de 2 produkterna separerades till din dator så att du får en uppfattning om vart den borttappade prylen kan vara någonstans.

Säljstart i juli och pris ungefär 400:-. Mer info här : Cobra Phone Tag

En reaktion på ”Slut med borttappade nycklar.

  1. Sitter här och gråter lite, googlar borttappade nycklar och kommer in på det här inlägget! Jag ska skaffa sånt där ASAP!!!
    Jag flyttar om 3 dagar och har tappat bort min lägenhetsnyckel, en extranyckel, en nyckel som går till tvättstuga/vind och cykelnyckel.
    Har alltså en extranyckel in i lägeheten bara och jag förstår inte vart nyckelknippan har tagit vägen!! PANIK! Jag vill inte betala för nya lås till alla dörrar, och nycklar. Kommer kosta en förmögenhet, och det har inte jag…
    Men tack för tipset om det där i alla fall!! Ska inhandlas ASAP som sagt 🙂

Kommentera

